Шановні учасники дослідження фундаментальної НДР “Методичні основи дистанційного професійного навчання кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах”

  • ДНЗ "Одеське вище професійне училище торгівлі та технологій харчування";
  • ДНЗ "Дніпропетровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу";
  • Жашківський аграрно-технологічний професійний ліцей;
  • Маріупольське вище металургійне професійне училище;
  • Миколаївський професійний ліцей сфери послуг;
  • ПТУ №74 Дніпропетровської області;
  • Українська інженерно-педагогічна академія.

Запрошуємо педагогічних працівників на дистанційне навчання “Технології впровадження інновацій, пов’язаних із використанням технології дистанційного навчання”, яке організовується лабораторією дистанційного професійного навчання Інституту професійно-технічної освіти НАПН України.

У рамках дистанційного навчання будуть розглядатися питання теорії і практики застосування ІКТ в освітньому процесі ПТНЗ, різні аспекти дистанційного навчання, особливостей розробки електронного контенту для систем дистанційного навчання (LMS) тощо.

Даний семінар-практикум проводитиметься на базі системи дистанційного навчання Інституту професійно-технічної освіти НАПН України і складатиметься з двох частин: вступного вебінару та практичної частини.

Практична частина проводитиметься протягом трьох місяців у формі модулів від провідних фахівців лабораторії дистанційного професійного навчання Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. За підсумками семінару-практикуму учасники матимуть можливість отримати сертифікати.

Для участі у тренінгу просимо пройти самореєстрацію.

Подія у мережі Facebook. Хештеги: #ivetua#ldpn#elearning

Створення дистанційного курсу засобами СДН ІПТО на базі LMS MOODLE

Створення дистанційного курсу засобами СДН ІПТО на базі LMS MOODLE

Метою курсу «Розробка дистанційних курсів у СДН ІПТО» є надання слухачам навичок створення дистанційних курсів засобами системи управління навчанням Moodle та їх практичного використання у навчальному процесі ПТНЗ.

Слухачами курсу можуть бути будь-які працівники професійно-технічного навчального закладу, які володіють навичками роботи на персональному комп’ютері та мають досвід роботи і комунікації в мережі Інтернет. Навчання проводиться за дистанційною формою.

Програма включає актуальні питання створення дистанційних курсів (далі – ДК) засобами платформи Moodle та використання їх подальшого використання у своїй педагогічній діяльності. Курс складається з дев’яти навчальних модулів. У межах кожного модуля слухач виконує певну кількість практичних контрольних завдань з розробки власного електронного курсу. Загальна підсумкова оцінка модуля розраховується як середня оцінка всіх оцінок практичних контрольних завдань. Загальна підсумкова оцінка курсу розраховується як середня оцінка всіх модулів