Font size
  • A-
  • A
  • A+
Site color
  • R
  • A
  • A
  • A
СДН ІПТО НАПН України
  • Увійти
Перейти до головного вмісту

Веб-конференції ІПТО

  1. На головну
  2. Курси
  3. Веб-конференції ІПТО
Розгорнути всі

ІI Всеукраїнська веб-конференція "Теорія і практика дистанційного навчання у професійній освіті"

Дистанційне навчання: практичний досвід та перспективи використання у професійній освіті
ІПТО ЛДПН

Дистанційне навчання: практичний досвід та перспективи використання у професійній освіті

Обласна веб-конференція "ДИСТАНЦІЙНе НАВЧАННЯ: практичний досвід та перспективи використання у професійній освіті"

Дата проведення:                 28 січня 2019 року

Час проведення:                   1400 – 1500

Реєстрація:                           1330 – 1400

Точка доступу:                     Система дистанційного навчання Інституту професійно технічної освіти НАПН України e-learning.org.ua

 Питання для обговорення:

  • Особливості реалізації експерименту всеукраїнського рівня «Підготовка кваліфікованих робітників з професій «квітникар», «декоратор вітрин», «флорист» з використанням технології дистанційного навчання»: досягнення та завдання Центру.
  • Організаційно-методичні аспекти створення дистанційних курсів (проблеми підготовки дистанційних курсів: формування структури курсу, наповнення змістом, створення електронних навчальних ресурсів, використання інтерактивних елементів дистанційного курсу тощо).
  • Особливості впровадження дистанційного навчання в професійній освіті.

Організаційний комітет

Войтович Ніна Василівна – директор Державного професійно-технічного навчального закладу «Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу», м.Дніпро;

Кручек  Вікторія Аркадіївна – доктор педагогічних наук, доцент, завідувач лабораторії дистанційного професійного навчання Інституту професійно-технічної освіти НАПН України, м.Київ;

Василиненко Віктор Михайлович – директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській обл., м.Дніпро;

Найдьонова Аліна Вікторівна – методист Державного професійно-технічного навчального закладу «Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу», м.Дніпро.

Цільова аудиторія

Керівники та педагогічні працівники закладів професійної освіти Дніпропетровської області

Програма веб-конференції

13.30-14.00  Реєстрація учасників на платформі e-learning.org.ua

14.00-14.10  Привітання учасників конференції

Кручек В.А., доктор педагогічних наук, доцент, завідувач лабораторії дистанційного професійного навчання Інституту професійно-технічної освіти НАПН України

Войтович Н.В., директор Державного професійно-технічного навчального закладу «Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу»

Василиненко В.М., директор навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області

 

14.10-14.45  Виступи учасників:

Войтович Н.В., директор ДПТНЗ «Дніпровський центр ПТОТС»

Здобутки та перспективи ДПТНЗ «Дніпровський центр ПТОТС» у процесі впровадження дистанційного навчання з робітничих професій (за підсумками ІІІ формуючого етапу експерименту всеукраїнського рівня).

Базелюк О.В., докторант Інституту професійно-технічної освіти НАПН України

Дистанційний курс як основа цифровізації професійної освіти.

Кравець С.Г., кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії дистанційного професійного навчання Інституту професійно-технічної освіти НАПН України 

Модель впровадження дистанційного професійного навчання.

Голуб І.І., науковий співробітник лабораторії дистанційного професійного навчання Інституту професійно-технічної освіти НАПН України

Особливості розробки дистанційних курсів для майстрів виробничого навчання

Іванченко І.Ю., викладач спецдисциплін ДПТНЗ «Дніпровський центр ПТОТС»

Організаційно-методичні аспекти створення та освітньої діяльності у дистанційному курсі з предмета «Квітникарство».

Слоквенко С.Ю., викладач спецдисциплін ДПТНЗ «Дніпровський центр ПТОТС»

Дистанційний курс з предмета «Спеціальна технологія» для навчання учнів за професією «Флорист»: особливості розробки та практика викладання.

Ващенко А.П., методист навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській обл.

Дистанційне навчання як засіб підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

 

14.45-14.55     Обговорення

14.55-15.00     Підведення підсумків

http://centr-tur.com

Методичні основи дистанційного навчання майбутніх кваліфікованих робітників у закладах професійної освіти
ІПТО ЛДПН

Методичні основи дистанційного навчання майбутніх кваліфікованих робітників у закладах професійної освіти

Інновації в розвитку систем професійної освіти і навчання: зарубіжний та вітчизняний досвід

Інновації в розвитку систем професійної освіти і навчання: зарубіжний та вітчизняний досвід

Питання для обговорення:

  1. Інновації в управлінні закладами професійної (професійно-технічної) освіти.
  2. Інноваційні педагогічні технології в навчальному процесі: ефекти використання.
  3. Проблеми та перспективи розвитку професійно-технічних навчальних закладів України в контексті забезпечення інноваційності та якості навчання.
  4. Інновації у підготовці педагогів професійного навчання.

Кар’єрне консультування учнів закладів професійної освіти

Кар’єрне консультування учнів закладів професійної освіти

До участі у семінарі запрошуються науковці, науково-педагогічні та педагогічні працівники закладів професійної (професійно-технічної) та передвищої освіти, вищих навчальних закладів, працівники науково-методичних центрів та методкабінетів, аспіранти, докторанти, представники державних інституцій та громадських організацій, роботодавці та всі, хто прагне ефективно розв’язувати проблеми професійної орієнтації та кар’єрного розвитку учнівської молоді в умовах ринкової економіки і бажає обмінятися своїм досвідом за темою семінару.

Проблематика семінару

  1. Стан та проблеми професійної орієнтації та кар’єрного консультування учнівської молоді.
  2. Наукове, організаційно-педагогічне, інформаційне та нормативно-правове забезпечення професійної орієнтації та кар’єрного консультування учнівської молоді.
  3. Консультування з професійної кар’єри учнів закладів професійної освіти.
  4. Вітчизняний і зарубіжний досвід створення та функціонування Центрів консультування з професійної кар’єри.
  5. Співпраця органів державної влади та місцевого самоврядування, роботодавців, закладів освіти й інститутів громадянського суспільства у кар’єрному консультуванні та професійній орієнтації учнівської молоді.

Управління освітньо-розвивальним середовищем закладу професійної (професійно-технічної) освіти

Управління освітньо-розвивальним середовищем закладу професійної (професійно-технічної) освіти

Організатори: Дніпрорудненський професійний ліцей (http://dpl-dnr.at.ua),  Інститут професійно-технічної освіти НАПН України(http://ivet-ua.science)

До участі запрошуються наукові, науково-педагогічні працівники, аспіранти, докторанти, а також усі ті, хто бажає обмінятися досвідом за темою вебінару.

Питання для обговорення:

  • теорія і практика управління освітньо-розвивальним середовищем закладу професійної (професійно-технічної) освіти;
  • інноваційні педагогічні технології як засіб ефективного управління освітньо-розвивальним середовищем;
  • використання ІТ в освітньо-розвивальному середовищі закладу професійної (професійно-технічної) освіти;
  • залучення соціальних партнерів до створення освітньо-розвивального середовища;
  • соціалізація особистості учнів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти

Реєстраційна картка учасника (додаток 1) надсилається на адресу: dplicey@gmail.com

 

Інструкція з реєстрації у системі дистанційного навчання та вебінарах ІПТО НАПН України

Контакти: 093 626 07 10; 068 516 64 82 Суєтова Софія Володимирівна

https://ivet-ua.science/events/eventdetail/249/upravlinnia-osvitno-rozvyvalnym-seredovyshchem-zakladu-profesiinoi-profesiino-tekhnichnoi-osvity

Секція №6. Інформаційно-освітнє середовище закладів професійної та фахової передвищої освіти

Секція №6. Інформаційно-освітнє середовище закладів професійної та фахової передвищої освіти

Секція №5. Методичні засади дистанційного професійного навчання

Секція №5. Методичні засади дистанційного професійного навчання

Секція №4. Проектні технології у професійній підготовці майбутніх кваліфікованих робітників

Секція №4. Проектні технології у професійній підготовці майбутніх кваліфікованих робітників

Секція №3. Інноваційний зарубіжний досвід в розвитку професійної освіти і навчання

Секція №3. Інноваційний зарубіжний досвід в розвитку професійної освіти і навчання

Секція №2. Стандартизація фахової передвищої освіти у забезпеченні якості професійної підготовки молодших спеціалістів

Секція №2. Стандартизація фахової передвищої освіти у забезпеченні якості професійної підготовки молодших спеціалістів

Секція №1. Методичні засади консультування учнівської молоді з планування та реалізації професійної кар'єри

Секція №1. Методичні засади консультування учнівської молоді з планування та реалізації професійної кар'єри

Психологічна служба системи освіти в умовах децентралізації
НАПН України УНМЦ ППСР

Психологічна служба системи освіти в умовах децентралізації

Національна академія педагогічних наук України

Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України

Вебінар-нарада “Психологічна служба системи освіти в умовах децентралізації”

UCAP@ukr.net

http://www.psyua.com.ua

Сучасний заклад професійної освіти: зарубіжний та вітчизняний досвід
Мельник Оксана

Сучасний заклад професійної освіти: зарубіжний та вітчизняний досвід

Вебінар «Сучасний заклад професійної освіти: зарубіжний та вітчизняний досвід»

До участі запрошуються наукові, науково-педагогічні працівники, аспіранти, докторанти, керівники та педагогічні працівники вищих, професійно-технічних навчальних закладів, навчально (науково)-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти, коледжів, технікумів, інститутів післядипломної освіти, а також усі, хто прагне вдосконалити зміст професійної освіти і навчання та бажає обмінятися досвідом за темою конференції.

Початок роботи о 15:00 год.

Робоча мова: українська.

 Питання для обговорення:

  1. Професійно-технічна освіта і навчання в ЄС: огляд освітньої політики та сучасних тенденцій.
  2. Інноваційні професійно-технічні навчальні заклади XXI століття в країнах ЄС: кращі практики.
  3. Проблеми та перспективи розвитку професійно-технічних навчальних закладів України в контексті забезпечення інноваційності та якості навчання.

Контактна інформація:

Лабораторія зарубіжних систем професійної освіти і навчання ІПТО НАПН України,

Бородієнко Олександра Володимирівна, тел. моб. (050) 198 50 92,

oborodienko@ukr.net

Семінар-практикум "Технології впровадження інновацій, пов'язаних із використанням технології дистанційного навчання"

Семінар-практикум "Технології впровадження інновацій, пов'язаних із використанням технології дистанційного навчання"

Семінар-практикум "Технології впровадження інновацій, пов'язаних із використанням технології дистанційного навчання" (м.Дніпро, Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу)

Сучасне інформаційно-освітнє середовище професійно- технічного навчального закладу

Сучасне інформаційно-освітнє середовище професійно- технічного навчального закладу

ІНСТИТУТ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

Лабораторія електронних навчальних ресурсів

Державний навчальний заклад «Одеське вище професійне училище торгівлі та технологій харчування»

Шановні колеги!

Запрошуємо Вас взяти участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Сучасне інформаційно-освітнє середовище професійно- технічного навчального закладу», яка відбудеться 22-23 вересня 2017 року на базі ДНЗ «Одеське вище професійне училище торгівлі та технологій харчування».

Роботу конференції планується провести за такими напрямами:

1. Концептуальні засади модернізації професійної підготовки майбутніх кваліфікованих фахівців сфери торгівлі та технологій харчування.

2. Світовий досвід використання інформаційно-освітнього середовища для професійної підготовки майбутніх кваліфікованих фахівців.

3. Сучасні методики і технології розроблення та використання педагогічними працівниками електронних навчальних ресурсів: педагогічний досвід.

4. Розвиток інформаційної культури педагогічних працівників закладів професійної освіти.

5. Авторска презентація комп'ютернозорієнтованих дидактичних засобів як елементу організації педагогічного процесу.

Початок роботи: 22 вересня 2017 р. о 10.00.

Засідання творчої групи

Засідання творчої групи

Засідання творчої групи

(згідно договору про співпрацю та організацію взаємовідносин з Інститутом професійно-технічної освіти НАПН України):

  • про проведення експерименту лабораторії дистанційного професійного навчання ІПТО НАПН України за темою НДР "Методичні основи дистанційного навчання кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах" 

Кар’єрне консультування учнівської молоді у постіндустріальному суспільстві

Кар’єрне консультування учнівської молоді у постіндустріальному суспільстві

Питання для обговорення:

  1. Професійна орієнтація та кар’єрне консультування: сучасні виклики.
  2. Науково-методичне, інформаційне й нормативно-правове забезпечення професійної орієнтації та кар’єрного консультування учнівської молоді.
  3. Професійна орієнтація та кар’єрне консультування учнів середніх загальноосвітніх закладів.
  4. Консультування з професійної кар’єри учнів закладів професійної освіти.
  5. Вітчизняний і зарубіжний досвід консультування з професійної кар’єри та професійної орієнтації учнівської молоді.
  6. Співпраця органів державної влади та місцевого самоврядування, роботодавців, закладів освіти й інститутів громадянського суспільства у кар’єрному консультуванні та професійній орієнтації учнівської молоді.

ІІІ Всеукраїнський науково-практичний веб-семінар «Розвиток дослідницької компетентності молодих науковців у контексті гармонізації систем підготовки Ph.D. в ЄС»

ІІІ Всеукраїнський науково-практичний веб-семінар «Розвиток дослідницької компетентності молодих науковців у контексті гармонізації систем підготовки Ph.D. в ЄС»

Робота семінару присвячена таким проблемам:

  • розвиток дослідницької компетентності молодих науковців – основа підвищення якості науково-дослідної діяльності;
  • теоретико-методологічні засади розвитку дослідницької компетентності молодих науковців;
  • наукове і методичне забезпечення розвитку дослідницької компетентності молодих науковців;
  • організаційні і педагогічні умови розвитку дослідницької компетентності молодих науковців;
  • досвід розвитку дослідницької компетентності молодих науковців;
  • зарубіжний досвід підготовки докторів філософії

Співпраця професійно-технічного навчального закладу з роботодавцями:  інноваційні шляхи розвитку соціального партнерства

Співпраця професійно-технічного навчального закладу з роботодавцями: інноваційні шляхи розвитку соціального партнерства

Питання для обговорення:

  • співпраця професійно-технічного навчального закладу з роботодавцями;
  • взаємодія професійної освіти та виробничого середовища у формуванні професійної та соціальної компетентності робітника;
  • роль соціального партнерства у підвищенні якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників;
  • соціалізація особистості через розвиток практичних навичок ліцеїстів;
  • профорієнтаційний супровід професійного самовизначення старшокласників в умовах професійного консультування;
  • інноваційні підходи до формування професійної компетентності кваліфікованих робітників в сучасних умовах.

Психолого-педагогічний супровід професійного самовизначення учнів сучасної школи

Психолого-педагогічний супровід професійного самовизначення учнів сучасної школи

Показати ще

Stay in touch

Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України

  • https://ivet.edu.ua
  • +38 (044) 252-71-75; +38 (044) 252-74-83
  • info@ivet.edu.ua
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток

З гордістю зробили з

Moodle logo

Зроблено з від conecti.me